~Fi Ayyi Ardhin Taskun Fa Hunaka DAkwatun Tubna~
There was an error in this gadget

Friday, August 7, 2009

Pelik Tapi Benar !





gambar ni di ambil semasa aku kat rumah cuti semester lepas..
pokok ni memang betol2 wujud..dan adik aku sendiri yang menanamnya..
then, mak dan adik aku yang selalu jaga..
pada mulanya tidak di ketahui keadaan sebenar keadaanya..
tapi lama kelamaan nampak sedikit perubahan pada daunnya yang berlainan dari yang awalnya..

aku sempat mengambil gambar pokok tersebut menggunakan hs aku ni..
maafla, gambar xclear sangat
tapi atleast dapat tengok pn jadi la kan..
ok ni ha, aku tunjukkan..
terpulang lah kepada anda semua nak percaya atau tidak..
tapi yang pasti, aku sendiri yang mengambil gambar ni..

tepuk dada tanya iman, believe it or not, up to u la...huhu
subhanallah..
maha suci Allah

2 comments:

  1. pokok apa tu pih...ghoyat ko cik, jaga molek pokok tu...biar dia membiak....

    ReplyDelete