~Fi Ayyi Ardhin Taskun Fa Hunaka DAkwatun Tubna~
There was an error in this gadget

Saturday, October 23, 2010

Ulama betol ke main2?




















Festival Busana Muslim (Islamic Fashion Festival) itu melihat pertunjukan tersebut bercanggah dengan Islam.

Datin Seri Rosmah Mansor sebagai penaung yang hadir dalam majlis tersebut mesti bertanggungjawab, memohon maaf, bertaubat dan tidak mengulangi kesilapan tersebut.

Ulama muda Umno sepatutnya menasihati pemerintah dan pembesar, bukan mengipasnya dalam perkara yang beliau sendiri tahu ia salah.

Friday, October 22, 2010

Mereka di hati ku

Salam

Lame rasenya xmsuk blog.ni la bru nk masuk blik slps bln pose hr tu.
ni nk pos gambr2 menarik yg di ambil sejak awal pose sehingga sblum raya..
Anak2 sedara..tidak termasuk yg tiada dlm gmbr dan yg duk jauh..Qatar
















gmbr ni dah lame dh..tp di ambil dr gmbr lama semasa aku drjah 4 dulu
ni la.tp xjelas sgt..kudus..aku suka gmbr ni..gmbr asal ada kat umah.















gambar ayah aku dgn cucu-cucu..ramai dh cucu-cuc tok ayoh..xcekat nk lakon dh tok ayoh nyo..pok sdra n mk sdra mane?mai ambk ni sorg dua.pakat bagi sikit2 sore..hehe





















tiga dara..haha..ank puam mane la ni haa..kcik2 molek.duduk dr kiri aminah..khadijah n yaya..




















Spesel to ore yg jauh d Qatar..anak sdara di Qatar..Mustafa n Zahraa..gmbr ni d kirim oleh umminya kpd daku..















mustafa dh besar..bo lah duk dlm pat adik tu..hehe