~Fi Ayyi Ardhin Taskun Fa Hunaka DAkwatun Tubna~
There was an error in this gadget

Thursday, August 6, 2009

Dalam Lab Environment..Hehe






Al kisah....

aku dan kawan2 "sebiotech" la katakan.. "berlab" di dalam lab "bermain" dengan air..
kajian pun pelik..main ngan air..
bukan ape..kaji sample air..
kami diberi sample air untuk di kaji..
entah dari mane sumber air ni..
lain macam je..
keroh..banyak keladak..err..macam dari sumber "dot dot dot". haha
paham2 la kalu aku tulis gitu..
bau pun semacam je..

diorang ni macam main2 pun ade gak..
maklumlah..
kene tungu lama kot stiap procedures..
banyak step pulak tu..bosan...
macam tulah tiap2 kali dalam lab..huhu

tapi yang paling memuaskan hati..ape?nak tau??
hahaha..apabila sample kita jadi..
maksudnya..berhasil la..hasil nya kita nampak..ooooo,begini rupanya..dalam hati
setelah melihat result..yang paling menggembirakan..


No comments:

Post a Comment