~Fi Ayyi Ardhin Taskun Fa Hunaka DAkwatun Tubna~

Monday, August 31, 2009

Anak Baru Ber'buah'?huhuhu..

Eh, salah tu..
anak buah baru,hehehe
tahniah lah untuk abe aku sebab memperoleh cahaya mata..
sejak akhir2 ni, aku rasa la..macam gembira la sikit..
sebab xtau la..
mungkin sebab insyaallah, ramai 'ahli baru' yang akan jadi parts of my family kot..
hahaha..2 lagi menanti..hehehe
setakat yang aku tahu la..
yang lain aku xsempat chek lagi..
biasa dapat maklumat dari adik aku yang pompuan tu sorang
dia lah yang tahu segala citer kat umah..hahaha
nati bertambah la ahli dalam rumah aku..
time raya la paling best..
semua adik beradik pulang..anak sedara semua..ahhhh
rindu rasanya..
tapi....(cerita sedih bermula)
teringat pulak kat kakak aku yang sorang..huhuhu
dia duk jauh..negeri orang..qatar.terpaksa ikut suami bekerja
teringat juga kat anak buah aku yang sorang lagi pulak..Ahmad Mustafa..
Eh, hari tu baru je sambut ulangtahun yang ke 1tahun. pada 18hb8 hari tu,
cukupla dia setahun..selamat hari lahir untuk Mustafa..hahaha
ei, bulan 8 ni ramai family aku yang lahir bulan8,kakak aku yang sorang lagi pun bulan 8. 25hb8, hari tu, yang baru lahir,28hb8,Mustafa,18hb8..haa, sape lagi ek??
ni masuk bulan 9 pulak..ada orang ni...teka sape?
ada la sape..hehehe..
tunggu masa nanti tahu la..
tarikh tu sangat lawa..kebetulan jatuh pada tahun ni..
090909
lawa tak?
lawa wooo...
teka sape??
betol boleh hadiah..hahahaha
ok lah, ada kelas jap g.
ni sementara tunggu kelas seterusnya..
membebel jap.
ok..salam
bye.

No comments:

Post a Comment