~Fi Ayyi Ardhin Taskun Fa Hunaka DAkwatun Tubna~
There was an error in this gadget

Sunday, November 8, 2009

Friday, November 6, 2009

Ku Menjadi Lebih Tabah

Sejak peristiwa itu terjadi..
Ku rasa..
Aku semakin tenang..
Tanpa tekanan..tanpa runsing lagi
Tidak perlu fikirkan banyak hal
Kerna sebelum ini, banyak yang ku fikirkan
Selepas ini, ku kembali bebas..
Ke mana saja ku pergi,
Tiada sape yang patut ku peduli..
Ku telah kembali ke zaman permulaan ku..
Ianya berulang kembali..
Inilah saat yang ku nantikan..
jiwa ku tenang..
seperti dulu..
Aaaahhh..segar. tenang...
Aku bebas..
Aku boleh hidup sendiri..
Tanpa pertolongan sesiapa..
Tanpa belas kasihan dari sesiapa..
Inilah jalan ku..
Jalan yang ku pilih..
Mudahan2..inilah jalan yang lurus..
Jalan para nabi dan rasul, auliya' dan syuhada'
Serta jalan orang2 saleh..orang yang engkau bagi nikmat kepadanya..
Golongkan aku dalam golongan yang berada di jalan ini, jalan yang Engkau redhai..
Amin...
Bersyukurlah...
Alhamdulillah...

Wednesday, November 4, 2009

Mana Kak aku ni, ke mana la dia menghilang..

Ata gambar hari tu ambik dah ko?
Ada dalam emel kot,
cepat la download..

pah nak tengok..
kato rindu..hahaha

Perasaan malu pada mu...

Malu rasanya bila berhadapan dengan mu
Terasa hinanya diri ku ini..
Tak tertanggung sudah..
Terima Kasih, kerana ku tahu
Pintu mu sentiasa terbuka untukku...
Kau lah tempat ku mengadu segalanya..
Ku berduka dalam gembira..
Yea, ku gembira sebenarnya
Sekian terima kasih...

Monday, November 2, 2009