~Fi Ayyi Ardhin Taskun Fa Hunaka DAkwatun Tubna~
There was an error in this gadget

Saturday, March 9, 2013

Edisi Jiwang :-P

Sambil rehat2 dalam UIA..mengimbau kenangan lama yg sgt nostalgik.sehari sebelum pergi ke kenduri kahwin sorg teman.kwn se'maahad' laki dulu,,dan se'besta' merangkap se'uia' la...di majlis tersebut jmpa la dengan rmai kwn2 yg secara xlgsg menggamitkan lagi suasana ke UIA an...hehe..mf bahasa pelik skit..

Bermalam di UIA....sambil rehat di waktu petang...merenung jauh melalui jendela...terbayang kenangan indah di setiap sudut,bucu UIA yg pernah di lalui..

Ok.xmahu berloteh panjg sbb xpndai nk bercerita...walaupun hobi mmg suka bercerita (well-known dikalangan kakak n mak, pabila balik je pasti ada cerita yg ingin disampaikan..dengan penuh gaya n perasaan..family edition je)

Actually..post ptg2 yg indah plus suasana bumi UIA yg tenang ni...post yg sebenar adalah ciput je..ciput tu apa..xtaw la mksud dia.dngr mula2 pn dr ssorg..tp agak2 skit la...

 Ok..ni je nk share..haha...lagu ni dh lama dh..dgr lagu ni seingat tahun 2003..tahun ni first datang kl utk majlis kahwin kakak..dalamnya tersimpan seribu satu kenangan apabila mendengar lagu ini.....sukar nk di gambarkn dengan kata2...skit2 dh la intro utk lagu ni..xleh bnyk2..  _ _ _ _ _ _

So...mempersembahkan.....


Everytime listen...recall....      :-P

Sunday, February 17, 2013

Sy xreti nk buat..huhu

saya nk tukar lgu gratisan musik dr lgu "bila wktu telah berakhir" ke lgu bru tp xreti nk buat

so, sy tbuang trus lgu lama..adoi..jd xmnarik dh...sorry..jgn xfollow dh bila xmnrik deh wahai follower smua...ni lgu bru yg sy mksud kn..

tp..sedih....xreti n xtaw nk buat gane nk tukar :-(



Friday, February 15, 2013

TTDI-->Sepang--->UIA--->Sepang------>Dlm rhu

Travel oh travel..

ct sempena cny..blik kg lg..br je blik kg bbrpa mngu lps.kli ni blik lg.ct smngu nk buat ape kat kl.blik je la.lgpn tket bas dh sve (tumpg).

mmulakan pjlnan pd wktu pg kul11. naik bas u82 tmbg 2.50 duduk belah knan blkg. pikul beg blkg pkai selipar ksygn.hitam.ayh bwk pegi mekah 2thn lps. smpai kl cntral.

ke kaunter klia transit beli tiket klia transit la nk ke salak tingi tmbg 12.50. train melalui bndr tsik selatan-putrajaya/cyberjaya-salak tingi-klia. trn di salak tngi. jalan kaki slma lbh krg 40min sb xdok tksi smpai kota warisan jln warisan indh.smpai2 dh berpeluh.mcm jging.

brmlm smlman di kota warisan.

esok pg tmpg abg ipr yg krja d ptrjya ke putrajaya sentral. xbwk pape.shlai spngg jmpa zai maidin hntr ank dia ke sape xpkai tdg tp. bli tiket klia transit lg dr putrajaya/cyberjya ke kl sntral. trpksa berdiri kerana rmai sgt org.

smpai ke kl sentral beli tiket lrt ke lrt pura.gombak. harga 2.4 je.

smpai di putra lrt. tngu bas 231 rpid kl ke UIA tercinta..haha..tujuan lain nk smbhyg jmaat kat UIA.
sampai ke tmpat yg di tuju...Alhamdulillah. tujuan nk jemput adik di UIA ke sepang semula.....

SKIP-->SKIP--> SKIP
NEXT--> NEXT-->NEXT

dr sepang...pg sbtu..awal pg lgi..turun dr rumah kota warisan...kemas beg..HOREY balik kg..
naik CRV 7 org semuanya..3budk kcik,comel lotey2.. 4 dewasa..

stesen berikutnya...Dalam Rhu..next station...Dalam Rhu....here i come



Tuesday, February 12, 2013

For The Rest Of My Life

Balik minggu lepas terdengar lagu ni kt tv
Rancangan ape ntah kat TV, TV9 kot
Bila dengar2 best la plk...so..ni video klip nya
Sila tonton..


Tahniah pada kwn2, sahabat taulan yg dh kahwin,akan kahwin bertunang dan sebagainya
Hargailah dan syukurilah nikmat Allah yg sangat luas

hehe :P

Thursday, January 31, 2013

Hmmm

Selamat semua

Malam ni bosan xtaw nk buat ape.
Esok jumaat.
Malam utk rehat setelah penat di siang hari...
Tadi sambil taip2 di youtube jumpa lagu ni...
Dengar sekali n video nya..agak menarik..
Ku tujukan lagu ini utk si dia

artis: wali band
tajuk: Doaku Untukmu Sayang


Best lagu ni
video pun best jgk


Sunday, January 20, 2013

Lagu2 pilihan minggu ini

Salam


bosan duk rumah sajo2..post lagu yg di layan
sepanjang duk rumah..hehe..
enjoy the lagus...hehe

Letto Menyambut Janji Lirik - Sinetron Aliya

Ada lagi ni...hehe

 

SHAE - "Sayang" (Official Video)

p/s - ignore klipnya...dengarkan lagunya saja..haha

 

ni lagi ye... 

Raihan: Harapan padaMu subur kembali

p/s - semua mesti dengar dan hayati betol2 nescaya hati akan tersentuh...mata bergenang..



setakat ini dulu..layan






Saturday, January 12, 2013

H J M M

Assalamualaikum wbt


Sudah agak lama tidak menulis.
Hari ni sy mahu menulis.
Sebelum membahasakan diri aku.
Post kali ni..saya..
Sy pun xtaw apa nk tulis sebenarnya.
Hanya mahu beritau yg sy balik kg. haha
Hidup di negeri org banyak dugaan,
Org bagi harapan kpd kita,then kita meletak harapan kpdnya,
Tpi malangnya dia sendiri yg menghampakan kita,
Segala persediaan telah di buat,
Akhirnya pulang hampa,
Sebenarnya panjg ceritanya disebalik kisah ini.
Tpi sy nk tulis pn xbrapa rjin.
Walaubagaimanapun..title H J M M
Tiada kaitan langsung pn..
Susah utk sy luahkan apa yg terbuku di hati
Tidak mengapa..kerana blog ini xda fungsi sgt dh bg sy
Kerana pereka ciptanya sudah berlalu pergi
Tanpa singgah2
Sy xpandai nk jaga
Ikan sy pn lama dh xbg makan
Walaubgaimanapn..dalam ht rasa nk delete je akaun ni..
Tp sayang pulak..ada kenangan terindah, manis leting2 nah dlm ni..hehe
Tak pela..biarlah ia disitu dan akan dilupai dengan sendirinya..lama kelamaan..sendirinya
By the way...tajuk asal post ini adalah

H J M M....ingat...H J M M.....sekali lagi...H J M M

sekian..wassalam :-)