~Fi Ayyi Ardhin Taskun Fa Hunaka DAkwatun Tubna~
There was an error in this gadget

Sunday, April 17, 2011

~Hai nasi goreng, hai sungguh sedap sungguh lazat....~

Assalamualaikum wbt...
Hai selamat petang..
Hari ni rasa nk update blog yg lama dah tidak di update..
Xtaw la nk citer pasal ape..
Tp rasa nk citer psl hobi la..bila free..haa..tu la aktiviti yg di buat..
Semalam aku blik umah abe aku..
Bila blik je aku msti akn masuk dpur..haha
Seronok la bila ada di dapur..
Sama la jugak bila aku kat rumah..
Selalu tlg mk aku di dapur..
Goreng..menumbuk awah..koyok bwg..n lain2..
Ni la hasil kerja aku semalam..haa
Jadi ke x ni? Nasi goreng...
Aku pn xtaw nama nasi goreng ni..
Tengok la sedap ke x nasi goreng aku wat ni..
Tengok je la..xdpt rasa..haha














Haa..tengok tu..ada 4 pinggan je dapat..tp ada skit je lg dlm kuali
Tengok..ada tangan la kat nasik goreng tu..
Tangan sape ntah ni...
Nk taw x? tangan kecik tu berkenan ke lada merah tu..memang target dia lada yg kaler merah tu..hahah
Dia nk jugak yg tu..tringat citer semasa kecik dlu.
Pedas tu..ada tarikan..dada bahaya u kanak2..














Haa...ni la dia..tgn dia la yg nk lada merah td tu...
Nasib baik xsempat buh mulut..hahaha
Okeh..di sebabkn nasi goreng ni tiada nama lg..
Jadi, dengan ini ia di beri nama
"Nasi goreng bekas tgn si kecik"hahahaha

1 comment:

  1. hehe tomey je ade tange widad kat ctu.nok makei lah tange widad.lauk jugok ko.hahah ..

    ReplyDelete