~Fi Ayyi Ardhin Taskun Fa Hunaka DAkwatun Tubna~

Saturday, June 2, 2012

Macam Manusia Ramai Tp...

Kalau org boleh..aku pon boleh..
Kalau org tidak boleh..tp aku masih lagi boleh..
Tu la istimewa aku, bkn nk puji diri..tp nk angkat bakul je
Kalau org buat baik..sudah tentu aku balas juga dengan kebaikan..malah lebih baik..
Kalau org buat tidak..aku berusaha untuk berbuat kepadanya..tp...
Kalau org menyenangkan hati ku..aku akan menyenangkan hatinya..bahkan lebih..
Kalau org menyusahkan hati..aku masih berusaha untuk menyenangkan hatinya..tp..
Aku ingin hidup dengan kehidupan aku..
Aku tidak mahu mengharapkan org lain..
Jika mereka mahu datang..mereka datang..rapat..
Jika mereka enggan..aku tidak paksa..kerana itu hak mereka 
Tapi kebanyakan mereka ramai yang datang..malahan ada saja yang tidak..
Masih ramai yang ingin..aku bersyukur masih ada mereka dan dia..
Itu saja semangat yang ada..aku syukur
Macam manusia ramai..aku ingin...

No comments:

Post a Comment